XIII Expo batx. artístic

Des del Departament de Dibuix de l’Ins. Ramon Coll i Rodés, hem organitzat la 13a exposició de treballs fets pels alumnes de Batxillerat Artístic del nostre centre.

El títol que dona nom a l’exposició d’enguany és Trajectòries i se centra principalment en la trajectòria que cursa tot treball artístic: el procés que condueix de la idea inicial a l’obra acabada. Per aquest motiu, es podran veure tant obres acabades com esbossos inicials que han format part del procés de creació dels treballs.

La preparació de l’exposició també és una trajectòria que permet viure als alumnes tot el procés que s’ha de seguir a l’hora de mostrar els seus propis treballs al públic.

S’exposaran projectes fets pels alumnes que estan cursant 1r i 2n de Batxillerat Artístic, i enguany també es podran veure alguns treballs que van fer els alumnes que l’any passat cursaven 2n de Batxillerat Artístic, però que no van es van poder exposar a la Casa de la Cultura en l’anterior edició a causa de la pandèmia.

L’exposició es podrà visitar fins al 6 de maig, a la Casa de la Cultura de Lloret de Mar. La inauguració es farà dijous dia 22 d’abril a les cinc de la tarda, respectant les mesures d’aforament i seguretat.

M. Rosa Oliveras.