Xerrades d’exalumnes

En el marc d’actuacions per enriquir l’elaboració del PdR que els alumnes de 4t d’ESO han elaborat durant aquesta setmana, hi ha hagut una xerrada molt especial perquè ha estat a càrrec d’exalumnes del nostre institut que han vingut a explicar les seves experiències després d’haver estudiat cicles formatius.

Exalumnes als quals hem escoltat amb evident interès:

• Helena Ruiz i Alberto Mora, que van estudiar els CFGM de Serveis en Restauració i de Cuina i Gastronomia, respectivament. En l’actualitat són propietaris del restaurant T3 de Blanes.
  • Daniel Llambí, que va estudiar el CFGM de Serveis en Restauració. En l’actualitat, treballa de cambrer al famosíssim Celler de Can Roca.
  • Víctor Turón, qui, en rigor, és i no és exalumne, doncs va estudiar el CFGM de Cuina i Gastronomia amb nosaltres i, en l’actualitat, amplia estudis estudiant el CFGM de Forneria, Pastisseria i Confiteria en el nostre institut.
  • Eva Bejerano, que ha vingut de la universitat per cursar amb nosaltres el CFGS de Gestió d’Allotjaments Turístics.
  • José Luis Sánchez “Pepelu“, que va cursar el batxillerat social al Coll i Rodés per després matricular-se al CFGS d’Integració Social, a Blanes. De fet, en l’actualitat, està fent les pràctiques obligatòries per acabar el cicle en el nostre institut.