Xerrada literària de la Irene Bosch

Avui, a la biblioteca de l’institut, els alumnes de Creació Literària, han tingut el plaer d’escoltar la Irene Bosch, escriptora i editora (Aledis Editorial). D’una banda, la Irene els ha parlat del procés de creació d’una novel·la (ambients, personatges, trama…), de la necessitat de documentar-se molt bé per ser creïbles i, sobretot, els ha animat a escriure i a expressar-se a través de les paraules. D’altra banda, els ha explicat quin és el camí que ha de fer una galerada per convertir-se en llibre i aparèixer als prestatges d’una llibreria.

Montse Reguant.