Xerrada de Niño-Becerra

El matí de divendres, els alumnes de 2n de batxillerat social (B2D) van anar al teatre municipal de la nostra localitat per a escoltar la xerrada sobre tendències econòmiques que pronunciava el cèlebre economista Santiago Niño-Becerra.

La conferència, amb el títol “Mercat de treball vs. formació de les persones en atur”, va ser organitzada pel Servei d’Ocupació Municipal (SOM) i el departament de Promoció Econòmica del nostre ajuntament i ha estat l’encarregada de donar inici al cicle de conferències Desenvolupa’t, un cicle que, segons paraules del regidor de la Secció, Jordi Orobitg, comptarà amb «ponents especialitzats en economia, mercat de treball, innovació o formació» amb l’objectiu de «debatre sobre temes d’actualitat i estratègics per Lloret i el conjunt del seu teixit humà i empresarial».

En aquest, sentit, la ponència de Santiago Niño-Becerra va versar al voltant de dues idees principals: una, els efectes que tindran les noves professions, vinculades sobretot a l’evolució de la tecnologia; dos, l’efecte de la globalització, que ha provocat que l’economia de qualsevol territori tingui influències per a tot el món.