Xerrada de l’ESDI

Toni Mañach, professor de l’Escola Superior de Disseny de Sabadell (ESDI), adscrita a la Universitat Ramon Llull, ens va visitar el matí de divendres per fer una xerrada als alumnes de 2n de batxillerat de la modalitat artística. La xerrada va ser, com cada curs, molt entretinguda: a més de la informació orientadora sobre el possible recorregut acadèmic i professional que ofereixen els estudis de disseny, el professor Mañach va sorprendre els nostres alumnes amb diferents dissenys creats per exalumnes de l’escola. I és que la maleta ESDI ja s’ha convertit en tot un clàssic de les xerrades d’orientació al nostre institut.