Xarxa Instagram

A començaments d’aquest mes de maig, el Departament d’Orientació del nostre institut va obrir a Instagram el compte @orienta_coll. La situació d’alarma sanitària que ens ha tocat viure totes aquestes setmanes, sens dubte, fa que aquest nou compte, pensat com a estímul anímic i companyia emocional pels nostres alumnes, sigui del tot necessari.

Amb aquest ja són cinc els comptes amb vinculació al nostre centre. A més del compte principal @collirodes i de l’esmentat @orienta_coll, ja fa temps que tenen comptes propis destacats el Departament de Visual i plàstica, @entre_artistes, i l’escola d’@hostaleriacollirodes, on es recullen, respectivament, destacades elaboracions artístiques i gastronòmiques. El cinquè compte és @rinconlirico, nascut durant una sessió dels patis poètics del curs anterior i gestionat coordinadament per quatre exalumnes i un professor del Departament de Llengua i literatura castellanes.

Us animem a fer-vos seguidors. La cultura sempre suma.