WTD 2017

Els alumnes i professors de 1r i 2n curs del CFGS Gestió en Allotjaments Turístics en Formació Dual van celebrar ahir el Dia Mundial del Turisme (WTD), que aquest any està dedicat al turisme sostenible. Durant les classes es van tractar aspectes relacionats amb els tres eixos bàsics de la sostenibilitat: econòmic, social i del medi ambient.

A més, els alumnes dels dos cursos van fer una visita a l’Oficina de Turisme Central, ubicada a l’entrada de Lloret de Mar, molt a prop del nostre institut. Va ser una visita molt gratificant i profitosa en la qual, a més, van ser obsequiats amb unes samarretes de la campanya Turisme amb Respecte de la nostra localitat.