Visites al MontPhoto Fest 2023

Aquests dies els alumnes de primer d’ESO i una part dels alumnes del batxillerat artístic estan visitant l’exposició del MontPhoto Fest 2023 de Lloret de Mar, un dels festivals internacionals més rellevants de fotografia de natura, que obre un espai destacat de reflexió, aprenentatge i diversió en aquest tipus de fotografia. Aquesta és, sens dubte, una oportunitat per tal que els alumnes despertin el seu interès tant en l’àmbit artístic com en la denúncia o preservació de la naturalesa.

Els nostres joves artistes gaudeixen de les explicacions del director del festival, Paco Membrives, qui no només els endinsa en totes les imatges exposades i en els seus autors, també els aporta coneixements relatius a la tècnica fotogràfica i als valors de la naturalesa que cada imatge pot arribar a transmetre a la societat.

Mil gràcies, Paco!!

Núria Sales.