Visita del director general de Centres Públics

Dijous, 23 de febrer, el Sr. Jean-Marc Segarra Mauri, director general de Centres Públics, va mantenir una reunió amb les direccions dels centres educatius de Lloret de Mar.

En acabar la reunió, el director general va voler visitar les instal·lacions on es formen els alumnes dels diferents cicles de l’hostaleria del Coll i Rodés: CFGS de Gestió d’Allotjaments Turístics; CFGM de Cuina i Gastronomia; CFGM de Forneria, Pastisseria i Confiteria, i CFGM de Serveis en Restauració.

La nostra directora, Luisa Peralta, va ser l’amfitriona durant el recorregut per les diferents sales de la recentment estrenada Escola d’Hostaleria de Lloret de Mar. A la visita, juntament amb el Sr. director general de Centres Públics, van ser-hi el Sr. Xavier Vilà, subdirector dels Serveis Territorials de Girona; el Sr. Albert Ferràndez, regidor d’Educació de Lloret de Mar; la Sra. Lara Torres, segona tinenta d’alcalde, i Cristina Pinto, tècnica d’Educació de l’Ajuntament de Lloret de Mar.