Visita del CFGM d’Imatge i So al TNC

Els alumnes de la primera promoció del cicle formatiu de Vídeo, discjòquei i so visiten el Teatre Nacional de Catalunya (Barcelona) en un recorregut per les interioritats d’un dels equipaments més importants de les arts escèniques del territori.

Aquesta setmana, l’alumnat del CFGM de Vídeo, discjòquei i so ha visitat les instal·lacions del Teatre Nacional de Catalunya a Barcelona. El grup s’ha endinsat en la descoberta de tot allò que s’amaga darrere el teló. Un ventall de professions artístiques i també tècniques, tecnològiques i de gestió necessàries per portar a escena un espectacle: la relació entre disseny arquitectònic i funcionalitat, el desenvolupament d’un procés de creació artística, el ventall de professionals que intervenen en un projecte artístic… mil i una curiositats que s’han desvetllat entre l’alumnat, mostrant les diferents sortides professionals que ofereix el teatre.

Durant el recorregut hem pogut visitar les diferents instal·lacions tècniques i de gestió teatral, des dels espais de control de sonorització, il·luminació i imatge, passant per les sales d’attrezzo, les oficines de producció i les entranyes de l’escenografia, camerinos i espais escènics.

La sortida al TNC és la primera de diverses activitats pedagògiques que l’equip docent del cicle està planificant per dur a terme amb l’alumnat. La visita d’aquests espais, futurs escenaris professionals dels nostres estudiants, contribueixen a vincular les sessions del dia a dia de l’aula amb la quotidianitat laboral del sector.

Equip d’ensenyaments professionals.