Visita del CFGS a l’hotel Alegria Sun Village

Aquesta setmana l’alumnat del CFGS de Gestió d’Allotjaments Turístics ha visitat les instal·lacions de l’hotel Alegria Sun Village de Lloret de Mar, on ha pogut conèixer la gestió de la recepció a través d’explicacions detallades i pràctiques de la directora i el seu equip. Durant la visita a les instal·lacions de l’establiment, es va poder observar detingudament la distribució del menjador i la neteja de les habitacions.

Agraïm les explicacions i l’amabilitat rebuda per part de la directora i del seu equip, i també, les explicacions de la Noemí, alumna de l’Institut Ramon Coll i Rodés que està fent pràctiques en aquest establiment.

Equip d’ensenyaments professionals.