Visita del CFGM a la farinera

Els alumnes de 1r del CFGM dual de Forneria, pastisseria i confiteria han viatjat fins a Mollet del Vallès per visitar la fàbrica de farines Fills de Moretó, les quals són utilitzades com a ingredient bàsic a l’escola. Durant aquesta visita, els han fet una explicació teòrica del procés d’obtenció de les diferents farines i, amb posterioritat, han vist la maquinària de la qual depèn aquest procés d’obtenció.

Fills de Moretó és una farinera fundada el 1884 a Mollet del Vallès. Protagonista d’una part important de la revolució científica, tecnològica i comercial que ha viscut el món de la molineria al llarg dels darrers 130 anys, Moretó ha esdevingut, un referent en la fabricació de farines al nostre país. Cinc són ja les generacions familiars que avalen aquesta farinera.