Visita als jutjats de Girona

Els alumnes de primer curs del CFGM de Forneria, pastisseria i confiteria van visitar els jutjats de Girona i van presenciar dos judicis.

El primer judici al qual van assistir era de tipus social, concretament, un cas d’acomiadament laboral. El segon, en canvi, era penal.

Després, els nostres alumnes van poder conèixer les instal·lacions del centre judicial: arxius, magatzem de proves, sala on fer rodes de reconeixement i, fins i tot, la garjola.

En acabar, per acomiadar la visita, vam fer una foto de record en una de les sales de judicis.

Certament, la visita va ser molt agradable donada la bona predisposició dels responsables de les instal·lacions, en especial, del senyor Daniel, a qui agraïm des d’aquí la seva atenció i diligència.

Joan Rigau.