Visita al Melià Lloret de Mar

L’hotel Melià Lloret de Mar va obrir les portes a tots els nostres alumnes de l’Escola d’Hostaleria i Turisme, que van poder visitar les instal·lacions i veure de primera mà el funcionament dels diferents departaments. Estem molt agraïts per la visita guiada durant la qual molts alumnes ja es veien fent les pràctiques i treballant en un futur no llunyà.

La visita, a més, va tenir un alicient que va fer molta il·lusió a tot el personal de la nostra escola: part de la rebuda va anar a càrrec del Toni Valhondo, antic alumne del CFGM de Cuina i Gastronomia que impartim al Coll i Rodés i que, actualment, ocupa el càrrec de segon de cuina a l’hotel Melià.

Equip d’ensenyaments professionals.