Visita a Tàrraco

🏛 Dimecres, els alumnes de 1r i 2n de batxillerat humanístic i els que cursen la matèria de Llatí a 4t d’ESO van visitar Tarragona per descobrir l’antiga Roma.

🏛 Van començar la visita a la gran maqueta arqueològica de Tàrraco, on van assistir a una detallada descripció de la ciutat romana. A continuació, s’accedeix al Passeig Arqueològic, que transcorre al voltant de la muralla romana i on els alumnes van anar comprenent perquè els romans van arribar a la nostra península i el motiu que van tenir per construir les muralles. L’espai també el van aprofitar els guies per donar explicacions sobre aspectes relacionats amb la religió i els mites romans. Tot seguit, el recorregut va continuar per la part alta de la ciutat: passejant pels seus carrers, s’arriba a la plaça del Fòrum, on queda de manifest la importància de Tàrraco com a capital provincial. Finalment, els alumnes van visitar els dos estadis de Tàrraco: el Circ i l’Amfiteatre. In situ, a partir dels monuments i del material il·lustrat que se’ls proporciona, els alumnes van entendre la dinàmica i la importància dels espectacles públics a l’època romana.