Visita a l’Aparthotel Costa Encantada

Ahir divendres vam visitar, amb l’alumnat de 1r del CFGS de Gestió d’Allotjaments Turístics, l’Aparthotel Costa Encantada, on ens van explicar amb detall la gestió dels RH, del màrqueting, dels pisos i de la recepció. Seguidament, vam visitar les instal·lacions de l’establiment i l’alumnat va poder resoldre molts dubtes de mans de grans professionals.

Agraïm les explicacions i l’amabilitat amb què ens van rebre el Paco, l’Anna i el Carlos. I també, les explicacions del Beni i de la Noèlia, alumnes de l’Institut Ramon Coll i Rodés que estan de pràctiques en aquest establiment i van mostrar les seves habilitats d’atenció al client per explicar-nos les informacions que els hi demanen els hostes.

Raquel Arbusà i M.Àngels Puig.