Visita a l’aparthotel Costa Encantada

L’alumnat dels cicles formatius de la família d’Hoteleria i Turisme i de la d’Indústries Alimentàries va visitar l’aparthotel Costa Encantada, de Lloret de Mar.

Després d’una xerrada grupal, l’alumnat va poder conèixer de prop les instal·lacions de l’establiment mentre assistien a les explicacions detallades i plenes de curiositats que donaven el director i el seu equip referents a la gestió de pisos, de recepció, de cuina i de sala, abastant així, la totalitat de la gestió interna de l’aparthotel.

Agraïm aquestes amenes i formatives explicacions així com l’amabilitat i professionalitat amb què ens van rebre el Paco, l’Anna, i el seu equip.

Equip d’ensenyaments professionals.