Visita a la Fundació Molí d’en Puigvert

L’alumnat de 1r de batxillerat que cursa la matèria de Problemàtiques Socials ha visitat la Fundació Molí d’en Puigvert, a Palafolls.

La visita, que ha servit com a tancament del trimestre, ha servit per a conèixer de prop la tasca de la fundació, els seus projectes dirigits a la inserció laboral exitosa de persones que pateixen malalties de salut mental i persones vulnerables en risc d’exclusió social. També ha servit per veure com funcionen els serveis a empreses locals d’horta ecològica i recuperació d’estocs provinents de grans multinacionals, que són un exemple de projecte d’economia sostenible. Finalment, l’alumnat ha descobert les possibilitats laborals del tercer sector.

Anna Fàbregas.