Visita a Complet Hotel

Els alumnes del #CFGM de Serveis en Restauració del Coll i Rodés van visitar dimecres passat l’establiment de venda de material d’hostaleria per a professionals Complet Hotel, ubicat a l’avinguda de les Alegries.

Aquesta empresa local es dedica des de fa més de trenta anys a crear cuines, bufets, vinoteques, mobiliari i equipaments de parament tant de sala com utensilis de cuina, i ofereix així un servei integral per a la moderna hostaleria. Amb la visita, els nostres alumnes van conèixer de primera mà tot un ventall de possibilitats àmplies per equipar futurs negocis.