Víctor Manuel Còrdova, premi Climent Guitart

victor-manuel-cordova-premi-climent-guitart

Ahir, en els premis Climent Guitart, organitzats pel grup hoteler Guitart Hotels, va ser guardonat el Víctor Manuel Còrdova, jove alumne del nostre institut que el curs passat va obtenir la millor nota de la promoció del CFGM d’Hostaleria i Turisme.

Els Premis Climent Guitart, de caràcter anual, tenen com a finalitat honorar la memòria de Climent Guitart i Pascual, i ho fan en quatre àmbits en els quals el famós hoteler lloretenc va fonamentar bona part de la seva vida professional i personal: la formació, l’emprenedoria, la solidaritat i la música.

Precisament, va ésser en l’apartat de formació que el Víctor fou guardonat. El jurat, a més, va atorgar la resta de premis a entitats i persones de reconegut prestigi, fet que realça encara més la figura del nostre alumne i la vàlua del guardó aconseguit. L’empresa Visual 13, una productora audiovisual amb una dècada de trajectòria especialitzada en la producció de vídeos corporatius i publicitaris, va ésser la distingida amb el premi d’emprenedoria. El premi a la solidaritat fou per a la Roca Brothers Foundation (el guardó el va recollir Joan Roca, de El Celler de Can Roca). I, finalment, el premi a la música va ésser per a la soprano Ainhoa Arteta, qui va oferir un concert després del lliurament dels premis.

La vetllada, presentada pel periodista Josep Puigbó, va reunir 150 assistents a l’hotel Guitart Central Park de la nostra localitat. Entre ells, hi va haver personalitats destacades com l’alcalde de Lloret, Jaume Dulsat; el director general de Turisme de la Generalitat, Octavi Bono; la presidenta de Guitart Hotels, Cristina Cabañas; la directora general d’Esade, Eugènia Bieto; el director general de Turisme de la Generalitat; el president del gremi d’Hostaleria de Lloret, Enric Dotras; el director general de la Fundació Bancària La Caixa, Jaume Giró; el director general del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Ramon Ramos; i la celebèrrima dibuixant Pilarin Bayés.

Des d’aquí, la més sincera felicitació al Víctor, de part de tota la nostra comunitat educativa.