VI tast i maridatge Damm

Dimecres d’aquesta setmana, es va dur a terme el sisè tast amb maridatge de cerveses Damm. Es tracta d’una activitat complementària d’alguns dels mòduls del CFGM de Cuina i Gastronomia i del CFGM de Serveis en Restauració, ja que engloba elaboració, tast i analítica de cervesa, d’una banda, i estudi i elaboració del maridatge perfecte, de l’altra.

A l’acte, que va tenir lloc a les instal·lacions de l’aula d’aplicació que la nostra escola d’hostaleria té ubicada a l’hotel Olympic, hi van assistir els alumnes d’aquests dos cicles, els quals, a més, van estar encarregats de l’elaboració de les tapes i del servei a taula del maridatge. També hi van fer acte de presència els seus companys del CFGS de Gestió d’Allotjaments Turístics.

Des d’aquí, volem expressar els nostres agraïments a l’empresa Damm i al seu expert, el Sr. Carles Cervantes, per la seva entrega en la formació dels professionals d’hostaleria del futur. També volem agrair al Sr. Óscar Rodríguez el temps dedicat a l’organització de l’acte, conjuntament amb el professorat del nostre centre.