VI i VII Premis Climent Guitart

Dijous, en els Premis Climent Guitart, organitzats pel grup hoteler Guitart Hotels, van ser guardonats en la categoria de Formació els nostres exalumnes Raúl Rojas i Simón Ramírez. Tots dos, després d’haver cursat respectivament els estudis de CFGM de Cuina i Gastronomia i de CFGM de Serveis en Restauració a la nostra escola d’hostaleria, ara estudien al CETT-UB els cicles superiors corresponents a les seves formacions de base.

Els Premis Climent Guitart, de caràcter anual, han englobat enguany la VI i VII edició, donat que la pandèmia va impedir l’entrega durant el 2020. Aquests premis tenen com a finalitat honorar la memòria de Climent Guitart i Pascual, i ho fan en quatre àmbits en els quals el famós hoteler lloretenc va fonamentar bona part de la seva vida professional i personal: la formació, l’emprenedoria, la solidaritat i la música.

La vetllada va tenir lloc, com és habitual, a la sala Palas Atenea de l’Hotel Guitart Gold Central Park Aqua Resort de Lloret de Mar. Entre els assistents, hi va haver destacades personalitats, com l’alcalde de la nostra localitat, Jaume Dulsat, o la presidenta del patronat de la fundació Guitart, Cristina Cabañas.

L’Institut Ramon Coll i Rodés va estar representat oficialment per la nostra directora, Luisa Peralta, qui va recollir el Premi Formació 2020 en nom de Simón Ramírez. A la directora, la van acompanyar durant l’acte el secretari del nostre centre, Dídac Gómez; el cap de departament de CFGM, Rubén de Prado; i el tutor del CFGM de Cuina i Gastronomia, Carles Altés .

Des d’aquí, la més sincera felicitació al Raúl i al Simón, de part de tota la nostra comunitat educativa.

A continuació, podeu ampliar la notícia amb els resums noticiats de Fitel TV i Nova Ràdio Lloret. Fins i tot, podeu veure la gala completa en difusió en continu.