Veus d’aquí i d’allà

El projecte Veus d’aquí i d’allà, que ens arriba de la mà del professor del Departament de Ciències Socials, Ramon Oliveras, convida a entendre el món que ens envolta gràcies al treball de recerca que han dut a terme els estudiants de 1r de batxillerat del nostre institut.

A partir d’una sèrie de tasques, els alumnes han anat elaborant un treball individual d’entrevistes i buidatge de dades sobre testimonis escollits del seu entorn proper per ells mateixos.

Finalment, en aquest site, tot el material significatiu ha estat posat en comú i ordenat en dos grans blocs, els quals es defineixen en funció de les temàtiques que s’han tractat als articles publicats.

Us convidem a enllaçar aquí per poder sentir aquestes veus que són d’aquí i són d’allà.