Versos en xarxa DMP

Aquest curs, la commemoració del Dia Mundial de la Poesia ha estat ben diferent del que acostumava a ser darrerament. Enguany teníem dos marcs de fusta nous que ha cedit a l’institut la professora Pilar, del Departament de Llengua i literatura castellanes. Amb ells, els rapsodes, alumnes i professors, ens haguérem emmarcat en els dos recitals simultanis a l’hora de recitar els poemes escollits lliurement per cadascú. Però la crisi sanitària ha trastocat tot i hem hagut d’improvisar a través de les nostres xarxes socials per a fer que la poesia fos ineludiblement pressent.

A continuació, inserim els vídeos de les lectures que van fer la professora Montserrat Reguant, del Departament de Llengua i literatura catalanes, i els professors August García i Juanjo González, del Departament de Llengua i literatura castellanes. D’altra banda, si accediu al canal Youtube del Coll i Rodés, podreu escoltar els fragments de “La canción del pirata”, d’Espronceda, que van recitar els alumnes de 1r d’ESO de la professora Lídia Bonilla abans del confinament.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>