Venda de llibres (AMPA)

Donada l’absència obligada de la secretària de l’AMPA durant aquest inici de curs, l’associació de mares i pares d’alumnes del Coll i Rodés recorda la necessitat de complir amb els horaris de distribució de llibres a la biblioteca del nostre centre. Aquests horaris són els següents:

• 1r d’ESO: dilluns, 16 de setembre, de 16.30 h a 18.30 h
  • 2n d’ESO: dilluns, 16 de setembre, de 18.45 h a 20.45 h
  • 3r d’ESO: dimarts, 17 de setembre, de 16.30 h a 18.30 h
  • 4t d’ESO: dimarts, 17 de setembre, de 18.45 h a 20.45 h

Caldrà autorització signada i amb el DNI per recollir els llibres de l’alumnat que no pugui venir el dia de l’entrega.

Els llibres de batxillerat i cicles no entren dins el programa de reutilització.

Per a qualsevol aclariment, es pot contactar telefònicament amb l’AMPA (671669248) de 16.30 h a 20 h.

Llibres curs 2019-2020

Enllaç al document que conté els llibres de tots els cursos:

Enllaços als llistats de llibres per nivells:

1. Juanjo González Autor de l'article

Hola.

L’AMPA del nostre centre és l’encarregat de gestionar els llibres. Pot posar-se en contacte amb ells, tot i que ens consta que estan preparant una circular informativa per donar les explicacions oportunes.

Salutacions cordials.