Venda de llibres (AMPA)

Llibres curs 2018-2019

Enllaç al document que conté els llibres de tots els cursos:

Enllaços als llistats de llibres per nivells:

1. Carla Alemany

Bona tarda.
    Els llibres els podem comprar directament a l’AMPA?
    I a partir de quin dia?
    Salutacions

1. Juanjo González Post author

Bona tarda.
      La compra de llibres és en línia. Els alumnes tenen un full d’instruccions. Pot provar de contactar amb algun pare o mare d’alumne que hagi de cursar el mateix nivell que el seu fill o filla. O bé, passar per l’institut dilluns 3 de setembre i demanar per M. Àngels, la secretaria de l’AMPA.
      Salutacions cordials.

2. Tracy

Hola,

Cuando es la venta de libros de segundo mano?? no encuentro nada de informacion aqui??

gracias y saludos

1. Juanjo González Post author

Hola. El centro no gestiona la venta de libros. Si necesita ayuda, pese a que ellos tampoco la gestionan directamente, puede ponerse en contacto con el AMPA.