Valor PILE

És molt allò que el Pla d’Impuls de Llengües Estrangeres i la ciutat d’Estrasburg ens han oferit al llarg de tots aquests dies d’activitats programades i d’immersió lingüística vinculades al sector de serveis en restauració.

L’alumnat que cursa el CFGM d’aquest àmbit a l’Escola d’Hostaleria del Coll i Rodés ha pogut compartir experiències i idiomes amb altres persones a llocs desconeguts. El valor de tot plegat va més enllà de la formació professional; la traspassa i arriba al pla de l’enriquiment en tant que persones.

Equip d’ensenyaments professionals.