Una oferta atractiva: CFGS de Gestió d’Allotjaments Turístics

Ahir la Raquel Arbusà, coordinadora de cicles formatius del nostre centre, va ser entrevistada per Nova Ràdio Lloret. Durant l’entrevista, que recull també declaracions de l’Abhay, alumne de 1r curs, i l’Esmeralda, exalumna del CFGS de Gestió d’Allotjaments Turístics, es fa palès que el grau superior de turisme que ofereix el Coll i Rodés, en una vila tan abocada a la indústria del sector, és tant una necessitat del municipi com una excel·lent oportunitat de futur pels joves del nostre entorn.

Us convidem a llegir la notícia a la web de Nova Ràdio Lloret.

El curs comença el dimecres 7 de setembre i encara queda alguna plaça disponible.