Un nou món, una nova experiència

Els alumnes de l’optativa de música del 4A5, aquest dimarts 22 de febrer, van actuar al musical UAP 22 NOU MÓN, juntament amb altres instituts d’arreu de la comarca. L’obra va tenir lloc al Teatre Municipal de Girona i alumnes dels instituts que hi participaven van poder gaudir de l’espectacle.

Aquest any, l’UAP era la continuació de l’obra que va tenir lloc l’any passat. Amb un nou món per reconstruir i viure en pau i igualtat entre tots, els galifardeus, mecànics i científics amb cançons i coreografies ens mostraran com s’adapten i canvien aquest món.

Una alumna que ha participat en l’obra, la Clàudia Veros, del 4A5, ens explica la seva experiència actuant per primer cop a l’espectacle musical:

Vam estar assajant balls i cançons des de mitjans de desembre i al gener vam anar a assajar tots els científics i el cor de cambra a un auditori. Tothom venia preparat, van fer diversos canvis en les coreografies i durant aquell mes vam practicar un altre cop, entusiasmats, perquè arribés el dia. El 22 de febrer, vam agafar un autobús i vam dirigir-nos a Girona, amb molts nervis. Quan vam arribar al bonic teatre, vam observar als altres grups assajar i més tard vam practicar nosaltres. Va haver-hi canvis d’últim moment i pensàvem que sortiria malament per la novetat. L’hora de la funció s’acostava, vam anar a una sala i allà ens van maquillar i ens vam posar la roba per a l’espectacle. Els nervis eren presents, però al final, l’espectacle va sortir molt bé. Mentre actuàvem estàvem gaudint i això és el que més em va agradar: la diversió i l’emoció del moment, ja que va ser el meu primer cop actuant a l’UAP. Recomano l’experiència totalment, és fascinant i una cosa que mai oblidaré!!!

Alumnes de l’optativa de Música.