UAP ’23 a Nova Ràdio Lloret

Dimarts 24 de gener l’alumnat del Cor de Cambra de l’Institut Ramon Coll i Rodés, acompanyat de les professores de música Cèlia Tresserras i Alicia Fernández, va ser entrevistat a Nova Ràdio Lloret perquè el pròxim 24 de febrer tindrà lloc l’estrena del musical UAP 23 Poder al Teatre Municipal de Lloret.

Enguany la nostra vila s’ha convertit en una de les seus que acullen aquest espectacle que cada any, i ja en van quinze, ofereix la possibilitat a l’alumnat de secundària de pujar a un escenari.

Durant l’entrevista radiofònica vam poder escoltar com l’alumnat explicava la seva experiència personal en aquest projecte i van animar a tothom a anar-los a veure al teatre.

Si no vas ser a temps d’escoltar l’entrevista en directe, ho pots fer ara a la pàgina de la notícia de Nova Ràdio Lloret o en l’arxiu que inserim a continuació. Sentiràs les veus dels alumnes Mel Elordi, Sofia Vasileva, Arnau Mena, Laura Balutel, Albert LanzasKsenia Shkarbanovai i de les professores de música, Celia Tresserras i Alicia Fernández.

Alicia Fernández i Celia Tresserras.