UAP! 17

17-01-20-uap-17Des de l’any 2009, entre els mesos de gener i febrer coincidint amb el dia de la pau, el Teatre Municipal de Girona acull una cantata anomenada UAP!, organitzada pels professors de música dels instituts de les comarques gironines. La UAP! es defineix com una cantata de caràcter solidari, interpretada pels alumnes dels centres de secundària en què, a través del cant, es persegueix un objectiu ben ambiciós i lloable: la cançó com un instrument per fomentar la pau. Els beneficis de la cantata van destinats a Intermón Oxfam i a Càrites.

1000 alumnes de secundària, entre els quals es troben els membres de la Coral del nostre institut, s’uniran per cantar en diferents sessions, sota la direcció de Mercè Rigau i Món Bover, la direcció artística de Cràdula Teatre i Emma Bover al prestigiós teatre de Girona.

La nostra participació tindrà lloc el pròxim 2 de febrer, amb l’assistència com a públic de tot l’alumnat de 1r d’ESO.

Vídeo allotjat al canal UAP! de YouTube