Trobada d’alumnes i exalumnes

Avui, a l’aula d’usos múltiples, hi ha hagut una trobada d’alumnes i exalumnes del Coll i Rodés. L’acte s’inscriu dins el pla d’orientació del nostre centre i del Projecte de Recerca (PdR) que durant tota aquesta setmana desenvolupen els alumnes de 4t d’ESO.

Cristina Rupià, coordinadora pedagògica, i Marta Bergés, coordinadora de 4t d’ESO, han moderat una xerrada en la qual alumnes de 2n de batxillerat i de cicles formatius, juntament amb exalumnes pertanyents a diverses promocions, han parlat de les seves respectives experiències en els estudis i en el món laboral i, durant el torn de preguntes, han donat consells i han respost als dubtes sobre matèries, modalitats, recorreguts acadèmics, graus… Sens dubte, la proximitat generacional entre uns i altres ha fet que l’orientació d’avui tingui un valor afegit a la que en altres ocasions ofereix també el professorat.

A la xerrada, hi han participat els següents alumnes d’estudis postobligatoris del Coll i Rodés: David Oganesyan (2n batx. científic), Ariadna González (2n batx. artístic), Aniol Pons (2n batx. social), David Gay (2n batx. tecnològic), Preet Aujla (1r CFGS Gestió d’Allotjaments Turístics), Iria Ramos (2n CFGM Forneria, Pastisseria i Confiteria). També ha participat el professor Agus Garcia (Dpt. Llengua i Literatura Castellanes).

Els exalumnes convidats han estat aquests: Enric Termes (fisioterapeuta en actiu), Andreu Carbonell (grau CAFE i màster en curs), Cristina Carbonell (CFGS Infermeria), Àlex Grabulosa (enginyer informàtic i programador en actiu), María Moreno (CFGM Atenció Persones Situació Dependència) i Núria pena (CFGM Emergències i Protecció Civil).

Moltíssimes gràcies a tots per la seva desinteressada col·laboració.