Tribunals PdR de 4t d’ESO

Aquest matí, tots els alumnes de 4t d’ESO han exposat els seus projectes de recerca (PdR) davant dels tribunals avaluadors. En essència, el treball de tota aquesta setmana té com a eix vertebrador l’orientació acadèmica i laboral, tan necessària per a uns alumnes que estan a punt de finalitzar els seus estudis obligatoris.

El gruix de la recerca l’avaluen els diferents professors assignats a tal efecte i, durant l’exposició oral, el tribunal s’encarrega de valorar la comunicació oral, la competència digital i la competència personal i social.