Treball i bondat

Ahir la classe de Cultura i Valors Ètics (CIVE) que imparteix Josep Vilanova als alumnes de la seva tutoria (1A1) va ser especial. Tocava abordar el valor de la bondat en l’individu i en la societat. Des de la creença que, a la societat moderna, el comportament ètic en les empreses constitueix un aspecte de summa importància a l’hora d’entendre la bondat com un valor ineludible, el senyor Vilanova va contactar amb el Departament de Personal de l’empresa Frit Ravich, a Maçanet de la Selva.

Amb aquest propòsit, la Ingar i l’Andreea, exalumna del nostre centre de la qual guardem un agradable record, van oferir una eloqüent xerrada sobre com funcionen els processos de selecció de personal i sobre la importància dels aspectes ètics, no sols en el procés en si, sinó també en el desenvolupament del treball.