Trajectòries

Aquest divendres els alumnes de 4t d’ESO han tingut l’oportunitat de connectar-se a la xerrada de l’Oficina Jove de la Selva amb les explicacions dels tècnics i de dos protagonistes lloretencs per encetar la setmana del Projecte de recerca enfocat a l’orientació.

L’Oficina Jove de la Selva ha posat en marxa un nou projecte anomenat TRAJECTÒRIES. Aquest projecte consisteix en la gravació de 10 joves de la comarca (dos d’ells són de Lloret de Mar: Àlex Giral, qui, a més, va ser brillant alumne del Coll i Rodés, i Kautar el Khalifi) els quals expliquen la seva experiència personal a l’hora de decidir què continuar estudiant després de l’ESO. Aquest projecte també inclou una exposició de deu cartells amb la imatge de cada jove i un codi QR per tal de poder veure el vídeo en qualsevol moment a través del mòbil o tauleta.

L’objectiu principal és donar visibilitat a diferents trajectòries formatives de joves de la comarca i fomentar les diverses opcions que hi ha un cop finalitzats els estudis obligatoris.

A més es complementa amb una xerrada sobre “Quin camí vols fer?” a càrrec de l’Oficina Jove de la Selva.

Cristina Rupià.