Torna la UAP a Lloret de Mar

Enguany, l’Institut Ramon Coll i Rodés participa de nou, i ja van més d’onze anys, en el projecte UAP. Aquest projecte consisteix en la preparació, amb l’alumnat de diferents instituts de Lloret de Mar i la comarca, d’un musical que cada curs gira entorn de temàtiques socials, mediambientals, de drets humans, etc.

La nostra vila és des del curs passat una de les seus a on es representa aquest musical. Llavors ja va ser un èxit i segur que aquest any també ho serà!

L’obra d’aquest 2024 porta per títol Obre els ulls i és un espectacle de creació pròpia en què participen cent quaranta joves actors i actrius, que, sobre l’escenari, representaran quatre col·lectius simbòlics de la societat contemporània: consumistes, treballadors, dominadors i itinerants.

El musical el podrà veure l’alumnat del nostre centre, juntament amb el dels altres instituts participants. També s’oferiran dues funcions obertes al públic el divendres 1 de març: una, de tarda, a les 18:30, i una altra, de nit, a les 21:00.

Podeu comprar les entrades a la web UAP Girona i a la web del Teatre de Lloret.

No us el perdeu!

Cèlia Tresserras.