Timbre musical (programació 9)

Els amants del “metal” saben que es tracta d’un gènere molt més ampli del que algunes persones poden arribar a pensar: heavy metalthrash metalblack metall, speed metall, metalcore, i grindcore són alguns dels seus derivats. Aquesta setmana, el nostre timbre musical obre pas a una llista amb algunes de les millors cançons d’aquest estil.

A continuació, teniu els temes escollits i la seva distribució horària:

Tema del marc horari (8:15 i 14:55):

Walk This Way, de Aerosmith. El tema va ser compost per Steven Tyler i Joe Perry, i llançada originalment com a senzill del seu àlbum Toys in the Attic. Va ser una de les cançons que van ajudar a elevar Aerosmith a l’èxit durant els anys 70.

Tema entre classes (9:15, 11:35 i 13:55).

Nothing else matters, de Metallica. El cantant i guitarrista James Hetfield va escriure aquesta cançó inspirada en les últimes paraules del seu avi. En al·lusió a aquest fet va ser interpretada poc després de la seva edició com a senzill en el famós concert homenatge després de la mort de Freddie Mercury.

Tema dels patis (10:15, 10:35, 12:35 i 12:55).

Rock you like a hurricane, de Scorpions. La lletra de Rock You Like a Hurricane va ser escrita per Herman Rarebell i Klaus Meine, mentre que la música la va compondre Rudolf Schenker. En una entrevista, Rudolf Schenker la va definir com un «perfecte himne de rock , que parla sobre l’actitud i la sexualitat». De la mateixa manera, va afirmar que van demorar dos anys perquè tingués la «sensació perfecta» que ells buscaven.

Comissió de Cultura del Coll i Rodés.