Timbre musical (programació 8)

A partir de dimecres, durant aquesta setmana curta, tornarem a dedicar el timbre musical a aquells i aquelles qui van aportar temes per amenitzar el canvi d’hores al nostre centre. Els temes escollits són els següents:

Tema del marc horari (8:15 i 14:55):

Play Hard és una cançó realitzada pel discjòquei i productor francès David Guetta, amb la col·laboració del cantant nord-americà Ne-Yo i el cantant nord-americà d’origen senegalès Akon. Inclosa al rellançament del cinquè àlbum d’estudi de Guetta, Nothing but the Beat 2.0. La cançó, escrita per David Guetta, Aliaune Thiam, Shaffer Smith, Giorgio Tuinfort i Frédéric Riesterer, va entrar a la UK Singles Chart al lloc 22. La melodia principal de la cançó incorpora repetidament el sample principal de la cançó Better Off Alone d’Alice DeeJay i DJ Jurgen, escrita per Sebastiaan Molijn i Eelke Kalberg.

Tema entre classes (9:15, 11:35 i 13:55).

Cinderella, de Cyril Kamer, un dels temes més escoltats d’aquest nou artista, molt popular entre el jovent del nostre centre.

Tema dels patis (10:15, 10:35, 12:35 i 12:55).

Bones, d’Imagine Dragons. El vídeo està protagonitzat pel líder Dan Reynolds com un comerciant egoista de Wall Street, mentre que els altres membres de la banda actuen com a companys de feina. Però, de sobte, tots els treballadors es converteixen en zombis ballarins que persegueixen Reynolds per l’oficina. Després, Reynolds és hipnotitzat per unir-se a la dansa dels zombis i, abans que es trenqui l’encanteri, l’atrapen i el decapiten.

Comissió de Cultura del Coll i Rodés.