Timbre musical (programació 6)

Aquesta setmana el nostre timbre musical el dediquem a una petita selecció de temes proposats per tota la comunitat educativa: personal d’administració i serveis (PAS), professorat i alumnat.

Aprofitem per agrair un cop més la vostra col·laboració a través de les històries d’Instagram, ja que gràcies a l’alta participació tindrem més setmanes de timbre musical partint dels vostres suggeriments.

A continuació, teniu els temes escollits per al nostre timbre musical i la seva distribució horària:

Tema del marc horari (8:15 i 14:55):

Whatever you want, de Status Quo. És una cançó de la banda britànica de rock Status Quo. Va aconseguir assolir la quarta posició a la llista UK Singles Chart i a principis d’octubre es va certificar amb disc de plata al Regne Unit, després de vendre més de 200.000 còpies. S’ha fet servir en diverses campanyes publicitàries del Regne Unit. (NOTA: és possible que, entre els no tan joves, a més d’un el vegeu pels passadissos essent esclau del swing).

Tema entre classes (9:15, 11:35 i 13:55).

Ales de colors, de El noi de les flors. Una cançó escrita amb el cor a les nenes i nens de 6è que marxen de l’escola, on tanquen una etapa de la vida. Aquest tema va carregat de bons desitjos perquè els acompanyin durant aquest darrer tram del meravellós i màgic viatge que és la infància. Sigueu feliços, nens i nenes, i voleu sempre amb ales de colors!

Tema dels patis (10:15, 10:35, 12:35 i 12:55).

MAMIII, de Becky G y Karol G. La cantant Karol G ha aconseguit convertir-se en una de les intèrprets de gènere urbà més importants del moment. La colombiana ha obtingut diferents i valuosos premis i reconeixements. A causa de la seva lletra, que parla d’un mal amor que vol deixar al passat, algunes persones van assegurar que el senzill anava dedicat a Anuel AA, exparella de Karol G. Durant una presentació de Karol G a l’estadi Pascual Guerrero, a Cali, Colòmbia, l’artista va parlar sobre el veritable significat de MAMIII. “Hey, aquesta no és la cançó de les dolgudes, aquesta és la cançó de la Bichota superada que ho canta tot, que s’escolti”, va assegurar.

Comissió de Cultura del Coll i Rodés.

[Imagen de reclamo en portada, de Pexels en Pixabay]