Timbre musical (programació 3)

Durant tota aquesta setmana, de l’11 al 15 d’octubre, el timbre musical sonarà amb molt d’orgull. Al nostre centre se sentiran grans himnes de tots els temps que canten a la llibertat, el respecte i la diversitat. Són himnes que reivindiquen el dret a ser un mateix, a mostrar-nos tal com som i a lluitar per la igualtat. I sempre és millor si ho acompanyem amb música.

Cada 11 d’octubre des de fa gairebé una dècada, es commemora el Dia Internacional de la Nena, i la necessitat que el calendari reivindicatiu hagi de menester una data com aquesta fa que aquest timbre que canta a la llibertat l’hàgim escoltat avui amb un ressò especial.

A continuació, teniu els temes escollits i la seva distribució horària:

Tema del marc horari (8:15 i 14:55):

A quién le importa, d’Alaska y Dinarama (versionada por Fangoria). La cançó per excel.lència per reivindicar la diversitat i el dret a ser nosaltres mateixos.

Tema entre classes (9:15, 11:35 i 13:55).

Revolución sexual, de La casa azul. Cançó que proposa ser un mitjà per alliberar-se de tot el que et lliga, de la timidesa, la introversió, els complexos, el fatalisme i per decidir que el nostre amor SÍ que serveix.

Tema dels patis (10:15, 10:35, 12:35 i 12:55).

Girls just wanna have fun, de Cindy Lauper. Un himne feminista que també ha servit per reivindicar el col·lectiu homosexual, bisexual i transsexual.

Comissió de Cultura del Coll i Rodés.

[Imagen de reclamo en portada, de Myriams-Fotos en Pixabay]