Timbre musical (programació 1)

Aquest curs el timbre musical dels canvis horaris està programat per la Comissió de Cultura del nostre centre i la setmana del 27 de setembre a l’1 d’octubre faran que entrem i sortim de les aules sentint els hits actuals de les llistes del nostre país. Sens dubte, és una bona manera d’engrescar l’alumnat en aquest inici de curs.

A continuació, teniu els temes escollits i la seva distribució horària:

Tema del marc horari (8:15 i 14:55):

Mon amour (remix), d’Aitana i Zzoilo. Una catalana i un valencià viral, que gràcies al perfil de Twitter van creuar paraules i van acabar col·laborant junts.

Tema entre classes (9:15, 11:35 i 13:55).

Libertad, de Nil Moliner. Un tema que recorda la innocència de la infantesa i el desig de poder amb tot i que tot és possible.

Tema dels patis (10:15, 10:35, 12:35 i 12:55).

Juramento eterno de sal, d’Álvaro de Luna. Una història d’amor vitalista que parla de les ganes de tornar a viure la vida com la vivíem fa uns mesos. Ganes de tornar a perdre’ns en llocs significatius i amb les persones que ens fan ser la nostra millor versió.

Comissió de Cultura del Coll i Rodés.