Timbre musical DENIP (programació 108)

Al llarg de la setmana entrant el nostre timbre musical estarà dedicat a la pau i la no-violència escolar. El dia 30 de gener, efemèride de la mort de Mahatma Gandhi, és des de fa anys la data escollida per commemorar el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau (DENIP). Aquesta diada, promulgada per primera vegada el 1964 pel professor, poeta i pacifista mallorquí Llorenç Vidal, se celebra, amb el suport de FundiPau, a centres escolars de tot el món.

El DENIP propugna una educació permanent en i per a la concòrdia, la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la no-violència i la pau. El seu missatge bàsic diu: “Amor universal, no-violència i pau. L’amor universal és millor que l’egoisme, la no-violència és millor que la violència i la pau és millor que la guerra”.

És per això que el Dept. de Música ha escollit els següents temes musicals per a aquesta setmana:

Tema d’entrada (8:15):

Give peace a chance, de John Lennon.

Tema entre classes (9:15, 11:35 i 13:55):

What a wonderful wor, de Louis Armstrong.

Tema del primer pati (10:15, 10:35):

War, de Bob Marley.

Tema del segon pati (12:35, 12:55):

Zombie, de The Cranberries.

Tema de sortida (14:55):

Esperança, de Txarango.