Timbre de la Francofonia (programació 115)

A l’institut, durant tota la setmana vinent celebrarem la Semaine de la Francophonie, per allargar la commemoració de la Diada Internacional de la Francofonia, una festa internacional de la llengua i la cultura franceses que té lloc cada 20 de març des de 1998. En aquest sentit, s’han seleccionat tres cançons per fer que el timbre de canvis de classe tingui accent francès. La primera és Voir sur ton chemin, banda sonora de la cèlebre pel·lícula Les choristes (Los chicos del coro), versionada a l’estil tecno. La segona cançó escollida és Pardonnemoi, de Louane, un èxit que no para de sonar a les ràdios francòfones i, per acabar, escoltarem la cançó Copines, d’Aya Nakamura, una composició amb ritmes actuals i juvenils.

Tema del marc horari (8:15 i 14:55):

Vois sur ton chemin, versió tecno d’Bennett.

Tema entre classes (9:15, 11:35 i 13:55).

Pardonne-moi, de Louane.

Tema dels patis (10:15, 10:35, 12:35 i 12:55).

Copines, d’Aya Nakamura.

Alba Liébana.