Tècniques Graficoplàstiques: dansa

A la paret del passadís central del nostre institut, les professores del Departament d’Arts van penjar uns treballs realitzats per algunes alumnes de 1r de batxillerat artístic que han cursat enguany la matèria de Tècniques Graficoplàstiques.

La finalitat era plasmar el cos en moviment a través de la dansa, utilitzant la tècnica dels colors pastels. Es tracta d’un treball complex, ja que s’ha hagut de saber encaixar bé el dibuix en un gran format (100×70), s’ha hagut de treballar bé el volum a través dels clarobscurs i, finalment, s’ha hagut de treballar bé la mescla de colors per aconseguir la màxima similitud amb la imatge que les alumnes tenien com a referent.

Cal felicitar-les pel seu talent, però sobretot per l’esforç i les hores de dedicació.