TdS de 2n d’ESO

Ja han quedat enrere els TdS i el PdR d’aquesta setmana A 2n d’ESO, el projecte de rodar un curtmetratge amb l’assessorament de l’Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya (ESCAC) ha tornat a ser un treball força engrescador.

Pedro Almodóvar és de l’opinió que el cinema es pot aprendre, però no es pot ensenyar. Potser per això, els d’ESCAC matisaven la idea no fa gaire a la seva web dient que «El cinema no s’estudia, s’aprèn». Sigui com sigui, els nostres alumnes de 2n d’ESO l’han après —almenys, pel que fa a les bases necessàries per fer un metratge de cinc minuts—.