Taps UAP i AME

Ja fa unes quantes setmanes que l’Alícia i la Cèlia, professores del Departament de Música, van acudir al claustre i al personal del PAS per demanar-nos taps d’ampolla per tal de facilitar la participació de l’alumnat de l’optativa de Música de 4t d’ESO a la Cantata de la UAP. La col·laboració no es va fer esperar i es va aconseguir un bon nombre de taps de plàstic.

Ara ja fa uns dies, en concret el passat dijous 4 de març, que va tenir lloc l’actuació dels alumnes del nostre centre, que va ser tot un èxit. Si tot va bé podrem veure’n el resultat el pròxim 23 d’abril, ja que enguany hem participat en la gravació d’una pel·lícula que s’estrenarà coincidint amb la Diada de Sant Jordi.

D’altra banda, l’organització de la UAP ens ha cedit tots els taps que cadascun dels centres participants havia aportat, per tal de lliurar-los a l’associació Força AME de Lloret de Mar. Avui, des d’aquesta associació lloretenca, han volgut agrair-nos l’aportació de taps, una aportació que, de fet, a tots nosaltres, ens ha permès de formar part d’una encomiable tasca solidària.