Tallers dels CFGM per 4t d’ESO

Els alumnes de 4t d’ESO, equipats amb els guants, el barret i la bata de cuiner, han participat en els tallers de cicles formatius de l’Institut Ramon Coll i Rodés.

Tots els alumnes, esglaonadament i amb el seu grup bombolla, han anat participant en els diferents tallers. Primerament, els alumnes del CFGM de Serveis en restauració els han ofert pràctiques d’elaboració de còctels. En segon lloc, els estudiants de CFGM de Forneria, pastisseria i confiteria han fet dolces elaboracions amb bases de xocolata. Per últim, el taller del CFGM de Cuina i gastronomia estava dedicat a la cuina japonesa amb l’elaboració de sushi.

La visita ha despertat l’interès d’alguns dels estudiants que aquest curs acaben l’Educació Secundària Obligatòria. De manera que, tal vegada, el relleu promocional pels futurs professionals de l’hostaleria lloretenca hagi començat a gestar-se avui mateix.

Raquel Arbusà.