Tallers de cicles per 4 ESO

Els alumnes de 4t d’ESO s’han convertit en cuiners, pastissers i personal de sala per un dia. Han gaudit d’una experiència única i han conegut de primera mà la gran feina que fan els cicles formatius de l’institut Coll i Rodés.

Aquest matí han passat per l’aula d’aplicació que la nostra escola d’hostaleria té a l’hotel Olympic els alumnes dels grups 4A3 i 4A4. Aquests eren els últims grups de 4t d’ESO que havien d’assistir als tallers preparats pels seus companys de cicles. Ahir van assistir-hi 4A1 i 4A2, i, divendres passat, 4A5 i 4PM.

De tallers, hi havia per tots els gustos (mai millor dit): taller sobre com cuinar un bon risotto i taller d’elaboració de creps, a càrrec dels alumnes del CFGM de Cuina i gastronomia; taller d’elaboració de cremes i de tartelettes, a càrrec dels alumnes del CFGM de Forneria, pastisseria i confiteria; i taller de preparació de còctels, a càrrec dels alumnes del CFGM de Serveis en restauració.