Taller matemàtic del MMACA

Tot l’alumnat de 2n d’ESO del nostre centre ha participat en el taller itinerant que ofereix el Museu de les Matemàtiques (MMACA). Es tracta d’una exposició portàtil del museu amb diferents mòduls per motivar els alumnes a treballar les matemàtiques des d’un punt de vista diferent.

L’educador Neil Parker, estudiant del doble grau de Física i Matemàtiques, va presentar els diferents reptes de càlcul, geometria, distribució al pla i a l’espai, orientació, i va acompanyar-los en la seva descoberta, tot aclarint i resolent dubtes. D’aquesta manera van interioritzar els conceptes més fàcilment i de forma vivencial.

Aquí teniu imatges dels nois i noies de 2n d’ESO gaudint de l’exposició portàtil, plena de jocs d’enginy i activitats manipulatives.

Josep Vilanova.