Taller de tècniques d’estudi

Taller de tècniques d’estudi per a alumnes de 1r d’ESO, a càrrec d’Eva Flores, neuropsicòloga experta en vincle afectiu.

L’Institut Ramon Coll i Rodés, amb el suport de l’Associació de Pares i Mares d’Alumnes, i a demanda d’algunes famílies, ofereix un taller de tècniques d’estudi als alumnes de 1r d’ESO, amb l’objectiu d’aprendre a estudiar amb eficàcia, treure el màxim rendiment de cada capacitat i aconseguir amb el temps i l’esforç adequat un estudi de més qualitat.

És manifest que alguns alumnes tenen dificultats a l’hora d’aprendre, ja que no saben estudiar adequadament o no tenen uns hàbits d’estudi prou eficaços perquè els permeti rendibilitzar al màxim el temps diari que dediquen al seu treball personal.

Unes sessions de tutoria adreçades a pensar, reflexionar i optimitzar les tècniques d’estudi que utilitzen els alumnes de 1r d’ESO.

Josep Maria Vilanova.

Eva Flores, neuropsicòloga – Experta en vincle afectiu.

Llicenciada en Psicologia (Universitat de Girona), Màster experta en vincle i desenvolupament humà (Universitat de Girona), Màster en neuropsicologia (Universitat Oberta de Catalunya).

Quan estudiava, treballava en l’àmbit esportiu. Actualment, treballa amb estudiants i esportistes que busquen millorar el seu rendiment, i imparteix tallers de tècniques d’estudi.